უპირველესად - წვიმს, გრილა, გადასარევი სამუშაო ამინდია.
დღის გეგმა:
დავიწყეთ მუშაობა პროექტებზე. ავირჩიეთ თემები, ავხსენით სტანდარტების გათვალისწინებით სამუშაოს დაგეგმვა.
უცნაური ფუნქციური ენით გადმოცემულ-ნათარგმნი ქართულის გამო განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის ზმნების კლასიფიცირება ცოტა ვერ გავიგეთ, მე, პირადად, ამნაირი გამომეტყველება მქონდა , სხვებს - უკეთესი.
მაგრამ ეგ არაფერი, ხომ ვიცით ბლუმზე ყველაფერი, ზმნებიც არაა უცხო, მშვენივრად აგვიხსნეს , ასე რომ...
მოკლედ წინარე ცოდნა აქაც აუცილებელია და ცოტა იუმორი.
დღის გეგმა:
·
გავაზიარეთ
იდეები პროექტზე დაფუძნებული სწავლების
შესახებ,
· ~ გავეცანით
საავტორო უფლებების შესახებ კანონმდებლობას. შევქმენით
დოკუმენტები სხვა წყაროს
გამოყენებით.
·
რეფლექსია ჩვენ ბლოგებზე
დავიწყეთ მუშაობა პროექტებზე. ავირჩიეთ თემები, ავხსენით სტანდარტების გათვალისწინებით სამუშაოს დაგეგმვა.
უცნაური ფუნქციური ენით გადმოცემულ-ნათარგმნი ქართულის გამო განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის ზმნების კლასიფიცირება ცოტა ვერ გავიგეთ, მე, პირადად, ამნაირი გამომეტყველება მქონდა , სხვებს - უკეთესი.
ოლღა ბებია რომ უხსნიდა ზურიკელას : ,ბაბუაშენმა იმფერი რუსული იცოდა, რუსი გაოგნებული შლიდა ხელს, ამფერი რუსული ჩემს სიცოცხლეში არ გამიგონიაო- ეგრე ვიყავი(თ).
მოკლედ წინარე ცოდნა აქაც აუცილებელია და ცოტა იუმორი.
ბუკლეტი, პრეზენტაცია, პროექტი გაწერილი სტანდარტის შესაბამისად + სკოლა, გაკვეთილები, შემაჯამებელი, მე-12 ამთავრებს და იქ ნიშნები, eTwinning-ის პროექტი და ამბები და დრო?
1 comments:
სავსებით გეთანხმები!
Post a Comment