დასრულებულია
|
პორტფოლიოს
კომპონენტი
|
მდებარეობა
|
მუშაობა
დაიწყო
|
|
თემატური გეგმა
|
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_გეგმა
|
მოდული 1 (მუშაობა გრძელდება შემდეგ მოდულებშიც)
|
|
პუბლიკაცია, რომელიც ახსნის პროექტების მნიშვნელობას სასწავლო პროცესში
|
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_დამხმარე
|
მოდული 1
|
|
მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასება
|
საქაღალდ
შეფასებები
|
მოდული 2
|
|
თემატური პორტფოლიოს პრეზენტაცია
|
საქაღალდე
პორტფოლიო
|
მოდული 2
|
|
ციტირებული დოკუმენტი
|
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_გეგმა
|
მოდული 3
|
|
მოსწავლეთა რეპრეზენტაციული ჯგუფის შექმნა (პრეზენტაცია, პუბლიკაცია,
ონლაინ რესურსები)
|
საქაღალდე
მოსწავლის ნიმუში
|
მოდული 4
|
|
მოსწავლეების ნიმუშების შეფასება
სხვა შეფასებები (არჩევითი)
|
საქაღალდე
შეფასებები
|
მოდული 5
|
|
დამოუკიდებელი აზროვნების და მეტაკოგნიტური შემეცნების ხელშემწყობი შეფასება,
როგორიცაა პროექტის ჩარჩო, კრიტერიუმების ჩამონათვალი, საკონფერენციო შეკითხვები
და საანალიზო საკითხები
|
საქაღალდე
შეფასებები
|
მოდული 6
|
|
დოკუმენტები, რომლებიც განსაზღვრავს სწავლის პროცესს, გზამკვლევები,
შაბლონები, ფორმები
|
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_დამხმარე
|
მოდული 6
|
|
ფასილიტაციის მასალები
მენეჯმენტის მასალები
|
საქაღალდე სასწავლო_პროექტის_დამხმარე
|
მოდული 7
|
|
თემატური პორტფოლიო საჩვენებელი სესიისთვის
|
საქაღალდე
პორტფოლიო
|
მოდული 8
|
0 comments:
Post a Comment